Studenten närmar sig!

Nu är våran student skiva bokad och klar(ni är varmt välkomna den 14 maj)! Tänk att nu är det minsan min tur att ta studenten! JIPPI! Vad jag har gått och sucktat alla skolavslutningar när studenter har åktförbi på flak med hög musik och skrikit av lycka (eller panik inför framtiden, det vet man ju aldrig). Nu eller om ett par månader, lite mer än ett halv år eller så är det min tur! Då kan alla bara ska jag skrika(av lycka för jag har ingen panik, jag vet vad jag vill), spela gyllenetider på högsta volym och hoppa omkring på flaket.
 
Men först är det en vinter, ja okej då en höst också, och en vår full med student skivor, sen så smäller det (jag hoppas det är en solig dag det smäller)!

JAG LÄNGTER!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer att gå riktigt fort!

2008-09-18 @ 21:36:54
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: manda

mihi kan hända de kommer va lite panik i mina skrik, mne de behöver ju inte nån få veta ;p

2008-09-19 @ 08:57:19
Postat av: Anonym

i'll be there!

tro mig lisa, det var den bästa dagen i mitt liv (och det vet du redan för det har jag tjatat om tusentals gånger) och det kommer definitift bli den bästa i ditt liv med! hoppas bara att ni får strålande sol, det är det bästa kan jag lova!

men njut av tiden innan också, du kommer att sakna den sen



kärlek

2008-09-19 @ 13:14:42
Postat av: Matilda

haha, det var jag som skrev det förra inlägget förresten :P

2008-09-19 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback