Sjuk ..

Tar det här aldrig slut? Jag är sjuk igen, typiskt. Visserligen är det nog många fler än jag som är sjuka just nu men jag hade ju hoppats på att jag byggt upp något slags imunförsvar under sommaren. Men när det handlar om mig och sjukdommar verkar det inte finnas nått imunförsvar. Så här är jag och en kanon försyld människa, en fredag kväll.

Vad har jag roat mig med ikväll, jo min tv som visade världen knäppaste, pinsamaste, sjukaste film och sedan hamnade jag här. Jag kan inte sova än för jag har målat naglarna vilket inne bär att om jag somnar kommer dom vara paj (fula) när jag vaknar imorgon bitti. Vem vill riskera något sådant? Inte jag i alla fall!

Varför målar man igentligen naglarna när man är sjuk kanske ni tänker då!?

(det var ingen svår fråga) Jo för att man planerar att vara frisk imorgon då Sanna fyller år och man först ska på middag och sedan ut. (Nu fattar ni va?)

Tänkte väll just det;)



Kommentarer
Postat av: Helena

Så du är sjuk i gen din stackare :(

Hoppas att vi ses på tisd.

2008-09-13 @ 09:01:01
URL: http://tindrasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback