Mössprovning!

Woow vad var det jag sa om studenten, den närmar sig med stormsteg.Idag fick jag höra att flaket är bokat sttudent skivan är betald till viss del och gissa vad som händer imorgon?!

Jo mössprovning, vi ska köpa våra student mössor och andra student saker. i fall man vill ha typ byxor där det står sudent blablabla på. Jag har hört rykten om att våran sten eller vad det nu är är bland den finaste, en rosa, för hantverksprogramet. Det ska bli så spännande och jag lär bli så fattig och ur pank!

Tuvär missar jag lite av min praktik men det får tas igen någon annan dag. Jag kommer i alla fall att ha en sling kund, lise-lott. Sen är det ridning.

Hoppas mössan sitter perfekt på huvudet!

Kommentarer
Postat av: tess

Mycket att göra säger du?

Jag har inget att göra, & det är inte så roligt det heller kan jag säga.

Men det är bara bra med mig. Jag är trött efter en dag med ungarna. Men livet leker! haha

2008-09-23 @ 15:26:54
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: tess

Jo det har du ju faktiskt rätt i. Lite hela tiden skulle inte sitta så fel ! :D

JAG VILL MED TA STUDENTEN "/ haha, redan liksom, fan bara första året nu...



2008-09-25 @ 15:11:24
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback