God morgon

Idag ska jag verkligen försöka fortsätta leva på mina braiga dagar som jag har haft den här veckan. Allt blir så mycket lättre med en posetiv inställning. Tuvär har jag inte mycket att se fram imot i skolan idag. Vi har svenska, samhälle och ja det blir en rätt lång dag när båda dem lektionerna är två och en halv timma! Men nu skulle jag vi tänka possetivt!

Hade tänkt att försöka komma ut och springa idag efter skolan. Ska bli mycket intressant att se om jag lyckas eller om jag snabbt bokar in nogot annat att göra. Jag lyckades i alla fall springa två gånger i helgen, det är jag stolt över!


Kommentarer
Postat av: tess

Jo jag trivs verkligen där. Klassen är ju så bäst alltså :D haha

Men trivs du annars på skolan/i klassen då? :) Det är ju nästan det som är de viktigaste :)

2008-09-04 @ 08:12:20
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: tess

Okej vad jobbigt. Är det nått som har förändrats nu i trean då eller? :/

Det är ju verkligen inte kul om man inte trivs.. :s

2008-09-04 @ 16:50:10
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback