En braig dag!

Skola idag igen, men faktiskt en riktigt rolig och kreaktiv dag! Vi håller på att göra en hårvisning (modevisning fast inte med fokus på kläder utan hår) det är bara så kul. Nu har vi värsta, bästa, grymaste ideen, den kommer göra succe på gymnasie mässan! Vi hade jätteroligt när vi diskuterade fram ideen och jag blev liksom jätte glad och taggad på att få sätta igång. Det har inte hänt sen jaag började skolan för en vecka sen!

Allt känns så mycket lättare nu, och som grädde på moset är mamma uppe och lånar sex and the city avsnitt till mig! Kan livet bli bättre!?

Kommentarer
Postat av: tess

Gud vad skönt att det är bra i skolan då!

Vilken linje går du? (a) Jag skulle ju kunna gissa på frisör linjen, men man kan ju inte vara säker om man inte frågar ^^ haha

2008-09-02 @ 16:36:28
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: manda

vad härligt, så det ska va! :D

2008-09-02 @ 18:22:18
Postat av: isa

:D! o håller me ovan

2008-09-02 @ 22:48:55
Postat av: tess

Okej, men är det en bra linje då eller? :D

Jo, jag mår redan bättre, sitter i skolan & "jobbar" lite (a) haha

2008-09-03 @ 08:57:53
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback