16/9

Tjolahopp vilken rolig och intensiv dag:) Först var jag på salongen och hade kunder, hela 2 stycken. Trots den knappa mägden var jag upptagen med dem nästan heladagen. Man kan kortfattat säga att jag inte fått upp hastigheten än. Plus att jag fick en massa tips och ny sorters klippteckniker idag utav Karin, än av ägarna till salongen. Men det var jätteroligt.

Dessutom fick jag klippa av allt som behövdes av Sofias slitna toppar (vilket var mer än 10 cm, varför gå runt och släpa på sån gammal skit liksom?). Det gjorde mig så lycklig för att för en gångs skull så blev det verkligen ett bra resultat. Jag kan ju liksom inte bli helt nöjd när jag ser att jag lämnar hemska toppar i ett hår vilket jag har gjort i två år i hennes hår nu! Men nu är det äntligen slut på det! Sofia har tagit det stora steget!

Så bar det iväg från salongen till Hästarna och stallet. Det var mycket mysigt och roligt med jag känner redan nu hur träningsverken kommer krypande, men vad gör väll det när jag har haft en sådan toppen dag i övrigt!?

Kommentarer
Postat av: Linda

VAd kul att kunna klippa! Det verkar klurigt!

2008-09-17 @ 20:55:32
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback