29/10

Igår klippte Helena mig, med handledning av Sofie (som är expert på lonstiga frisyrer), efter att Tim hartely klippt mig. Det har ju verkligen varit en toppen frisyr jag har haft. Men det var ingen toppen frisyr längre, den hade blivit alldeles för lång. Det känndes riktigt bra att få den friserad av Helena och Sofie. Det tog sin tid att klippa det var en minstsagt kompliserad frisyr även för en frisör med 14 års erfarenhet.

Men att bli klippt själv var minsan inte det ända som jag gjorde. Jag klippte Henrietta också, från en jag vet inte vad men inget vackert till en väldigt snygg frisyr! Som jag faktiskt också klippte med hjälp av Sofie! Tur att vi har Sofie på salongen helt enkelt!

Idag har jag mycket att göra, en hel lista som stressar mig.
Jag ska först träffa Amanda och titta på ett par (eller flera par) skor.
Halv två ska jag träffa Linnea och köpa pressent till Elin.
Klockan tre ska Linnea och jag möta upp Camilla och Elin för att åka och träffa vår rådgivare till vårat nystartade uf företag, ska bli mycket spännande att se hur hon är och vad hon tycker om våra ideer.
Direkt efter det måste jag iväg på 18 års middag.
Sen ska jag hem med min lilla vän, Jag får ju inte dricka eller anstränga mig fysiskt så det är bäst att jag inte följer med ut har jag kommit fram till!
Det var min över proppade dag! Men Det ska nog fixa sig det med, lika bra att ta i tu med den på en gång och sätta fart!


Kommentarer
Postat av: tess

Haha, jo vekligen! Det är tur att man har mammor alltså! Jag skulle inte klara mig utan min mamma om man säger så (a) haha

2008-10-29 @ 11:35:57
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: manda

riktiga super skor hittade vi ju, lycka till me resten av dagen ;)

2008-10-29 @ 15:53:19
Postat av: Josefine

Visst var den! :D JAG ÄR KÄÄR! haha!

Haft en bra dag?

2008-10-29 @ 18:29:15
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas det blir en trevlig fest!

Kram

2008-10-30 @ 18:29:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback