10/10

Idag vaknade jag sjukare än igår, typiskt! Har väldigt svårt för det där med att andas eftersom att näsan är genom täppt och halsen svullen. Känns som om jag skulle må bra av lite grönt te men har ännu inte orkat röra på mig tror att när jag väl rör på mig kommer jag inte orka gå längra än till konsum och då blir det ju ändå bara "konsum te" inte sånt där riktigt te från en rolig te affär! Fast vadå jag känner ändå ingen smak av någonting längre så varför köpa ett extra gott?!

Inte nog med att jag är sjuk, min lilla vän som smitta ner mig är fort farande sjuk och stackars Amanda har matteprov idag och fattar ingenting! Det ända jag kan säga till dem två är: jag vet hur det känns att vara sjuk(jag e sjukare) och jag har minsan gjort bort mig totalt när det gäller matteprov (men du kan få låna min privata mattelärare hon e proffs!).

Även fast att det känns som om den här dagen redan är överbelastad med problem så kommer nog det mest världs omfattande problemet här: vad tusingen händer med alla pengar i världen vilken nedra lågkoniuntur vi är inne i. De största händelserna än så länge är japans ras på så ovanligt kort tid å blabla sen så kommer vi till sverige som ett tag låg 8% minus. Jag trodde minsan lite mer om de kostymklädda gubbarna! Något måste dem ju kunna göra!

Jaja nu ska jag väll virra iväg till konsum och leta te!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack å krya nu på dej vännen. Mycket varmt å mycke vila!!

2008-10-10 @ 16:45:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback