Dunderförsylning + en vilsen hjärna

Fyy och blää vad jag hatar att vara sjuk och så blir jag det igen! Riktigt dunder försyld, skulle jag vilja kalla det. Genom täpt i näsan,  fruktans värt ont i halsen och min hjärna har slutat fungera. Nej, jag överdriver inte jag kan gå runt i lägenheten i flera minuter och leta efter något när något stoppar mig en dörr eller något som är i vägen. Då stannar jag, tänker min första tanke som är;

Vad håller jag på med?
Svar: Letar

Naturlig följd fråga i min ytterst minimala hjärna blir då...

Vad letar jag efter?
Svar:Oj, ingen anning!

Då tänker jag, "nu ska jag vara smart", vilket innebär att jag har kommit på den otroligt smara ideen, att gå vägen jag gått tillbaka, för att se vad det var jag behövde från början. När jag kommit så längt att jag då vänder mig om och börjar gå kommer jag efter en stund på att jag inte äns kommer ihåg vart ifrån jag började gå!

Snacka om att min hjärna har fått ett allvarligt fel förutom dysleksin! Två fel i en och samma hjärna kan inte vara bra! Det känns som om min hjärna börjar påminna läskigt mycket om min farmors hjärna, eller ännu värre min morfars hjärna! Herre gud om jag lämnar lägenheten imorgon kommer jag aldrig hitta tillbaka!

Det mest typiska med det är att jag just fått tipps om att grönt te hjälper mot försylningar och hur ska jag få tag i grönt te om inte gå ut och köpa det? Dessutom är jag i akut behov av näsdroppar så att jag kommer behöva ta mig till ringen imorgon. Jag hoppas jag hittar hem och hittar vad jag ska ha! måste nog skriva en lista för att komma ihåg mitt nässpray och mitt gröna te!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket! Nu jobbar jag som fritidspedagog på en skola =)

2008-10-09 @ 21:52:37
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: manda

din lilla stackare :)

2008-10-09 @ 22:13:48
Postat av: Kelly

Finns jättegott gront fairtrade te på konsum

2008-10-10 @ 13:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback