TUR

Det känns som jag har ovanligt mycket tur just nu! Fattar inte var alltur kommer ifrån!? Jag kanske har snott åt mig en massa tur från någon annan människa som bara går och har otur nu. I så fall får jag be om ursäkt för det!

Nu måste jag berätta om mina senaste "tur ögonblick" haha..

Okej sedan jag skrev mitt förra inlägg så har;

jag och min lilla vän beställt en resa till Paris. Turen i det här är att båda har pengar  och att när vi åker har vi varit tillsammans i ett helt år!

dagen efter det fick jag reda på att jag var en av de fyra elever som hade turen (lite skicklighet med) och får åka till Londom i tre veckor på skolans bekostnad och praktisera där! Vi är 40 elever i frisör trean och de väljer mig, herre gud jag trodde jag skulle svimma och dö när jag fick reda på det! Det är två elever som åker redan nu i höst och så åker jag och en kompis i vår, det ska bli så kul!

sist men inte minst så har jag fått ett till extra jobb nu! Jag ska jobba som kontakt person 4 timmar i veckan åt en tjej. Vi ska hitta på saker att göra, typ fika eller så. Det kom mycket lämpligt efter att vi beställt vår Paris resa!

så hade jag äntligen bliviit frisk i lördags, jag fick ett träningskort på ett år av pappa och tränar både lördag, söndag och vad händer? Jo jag blev sjuk igen idag ont i halsen blää på det. Men då är det bara tänka på all annan tur jag har just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback