Fredag kväll

Här sitter jag mitt i värsta discot, det är bara folket och musiken som saknas. Vårat kök har förvandlats från vanligt kök till disco kök, våran lampa håller på att gå sönder kan man kortfattat säga. Lite uppiggande ändå efter som jag och Amanda planerat utgång idag som inte blev av och hon ska komma hit då får vi våran festliga-fredag i alla fall. Kanske inte fullt så glamurös som om man går ut fast hur glamoröst är det igentligen att gå på krogen här?

Kan inte på stå att det är särskillt glamuröst, nej jag tror banne mig att mitt disco-kök och mina teer slår krogen! Amanda och jag är folket och majas alfabetsånger är musiken, drinkarna består av vatten te och mjölk, en fredag kväll för en sjukling helt änkelt.

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än vilat och byggt upp mitt emunförsvar, vilket innebär att jag har ätit klementiner och kollat på tv, film. Dessutom har jag köpt nytt grönt te, som jag nu dricker av mycket ofta, i fall att det hjälper mot försylningar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kom över en Sony Ericsson för 1300 typ, helt okej :)

2008-10-10 @ 22:39:11
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: manda

haha ditt stökiga rum slog helt klart krogen! ;D

2008-10-11 @ 09:50:08
Postat av: Anonym

Ha en skön lördag..

2008-10-11 @ 11:02:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback