2/10

Ojoj nu skäms jag väldigt, här har jag inte varit inne och skrivit på väldigt länge! Det känns som om jag inte har så mycket tid längre, men det handlar väll igentligen om att ta sig tid. Det är lättare på sommarlovet när man bara är ledig och kan göra vad man vill. Nu måste man engagera sig i skola, läxor, jobb och träning det blir ganska mycket att göra på samma gång + en blogg, kompisar och en liten vän, herre gud hjärnan får kortslutning! + Att jag går sista året så att det är en himla massa student fix redan nu, när jag tänker på saken är det inte konstigt att jag inte hinner med allt!

Idag har jag ett jätteprov att göra och jag fattar inte riktigt nånting för det är så kompliserat, massa svåra ord bara. Det är ett samhällsprov och jag önskar man fick göra det i grupp eller något! Tur är det i alla fall att vi börjar sent idag, för jag va uppe tidigt imorse för att plugga, det måste jag nog fortsätta med nu om jag ska ha en chans att klara det här!
HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: manda

o nu ska du till london också! iiiiiiiiiiiiiiiiii

2008-10-02 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback