6/11

Imorgon ska min den där samhälle/religons uppgiften om invandring lämnas in! Jag är verkligen inte det minsta klar ch börjar dessutom misstänka att jag kan ha missförstått det hela en smula. Men jag orkar nog inte bry mig om missförståndet utan tror jag ska koncentrera mig på att försöka göra klart den. Som tur är har jag en plan på vad jag kan säga om jag inte hinner. Jag är såå smart:)

Imorgon har jag utveklings samtal med en av det konstigaste lärarna som jag någonsin har haft, inger, svenska läraren. Hon pratar så att man inte hör vad hon säger. Men ingen börjar med tyst mummel och slutar i en hög falsett! Herre gud den människan är inte riktigt klok. Hon ville inte bjuda in föräldrarna till vårat utväcklings samtal heller trots att inte alla är 18 och då måste föräldrarna få en inbjudan. Inte gör just det mig något men andra skulle kanske behöva..

Jaja nu ska jag iväg och jobba:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Dom hälsade tillbaka :)

Hoppas att det går bra med inlämningsuppgiften och med utv samtalet :) kramis.

2008-11-06 @ 20:46:57
URL: http://tindrasgarderob.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag läser på lärarhögskolan..som numera tillhör stockholms universitet. Tänkte bli förskollärare jag :)

2008-11-06 @ 20:49:18
URL: http://elinmix.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hoppas utvecklingssamtalet gick bra :)

2008-11-07 @ 08:06:58
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback