4/11

Första gången på över en måsnad som jag red, kändes så härligt. Men herre gud efter att ha vilat i sängen i över en månad, om jag tänkar efter säker en och en halv, fans inte en enda muskel kvar. Efter fem minuter på hästen i skritt var jag körd, men inte min vilja, och jag tror det var den och inte mina "muskler" som tog mig igenom ridpasset. Jag känner redan nu hur träningsverken börjar komma krypande...

Jag är helt slut efter ridningen mina ögon åker i kors och det syns säker på det här inlägget.. Jag hade tänkt se lite på valvakan i natt men det lär det nog inte bli något av nu, iså fall får jag nog dricka ett par koppar kaffe först. Men det blir de nog inget av nu när jag fort farande inte är helt frisk.

Jag känner mig som värsta tanten med alla dessa regler, inte dricka, inte träna(okej den bröt jag idag), inte sitta där det drar bla, bla, bla. Det ända jag får göra och måste göra det är att knapra frukt!

Kommentarer
Postat av: tess

Haha, jag som trodde att det var skönt med sjuka lärare? Man slipper ju jobba nått (a) haha

2008-11-04 @ 20:25:27
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: Elin

tack för kommentaren..hoppas det går bra med din artikel :)

2008-11-04 @ 21:04:26
URL: http://elinmix.blogg.se/
Postat av: manda

ja tycker du e duktig=)

längtar tills vi kan gå ut ;D

2008-11-05 @ 13:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback