Sjuk igen!

Jaha det va inte länge den där friskhets perioden höll i sig måste jag säga! Deckade totalt igår när jag var tvungen att gå hem från skolan redan efter första lektionen. Spenderade dagen sovandes i sängen.
Idag har jag lyckats ta mig upp och mår faktiskt mycket bättre. Jag har haft en kund på salongen och det va riktigt kul att få jobba på den nya salongen även fast att det kan vara lärorikt att bara titta.
När man blir sjuk och bara umgås med sig själv får man såna otroligt sjuka tankar. Jag har till exempel övat på att rulla magen det har inte varit någon större framgång på den fronten, men jag har verkligen försökt. Sedan har jag blivit en äkta gameboy nörd. Jag kan inte sluta spela, det är så otroligt roligt! Jag har bara ett spel, super mario han är ju bara för rolig, stutsar runt och vilken låt man måste höra på helatiden! Fast kul är det väldigt kul!
Fint väder blir de i helgen så nu ska jag bli friska så jag kan gå ut!

Kommentarer
Postat av: manda

störd nörd :)

2008-05-29 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback