HEJ IGEN

Nu var det ett väldigt tag sen jag skrev här. Jag kan inte bara skylla på att jag har varit sjuk men det har jag faktiskt, ordentligt sjuk i nästan en vecka! Det var riktigt länge sen jag var så sjuk med massa feber och sånt! sen har det ju varit ett otroligt väder och otroliga mångder läxor i skolan är det fortfarande! inte bara läxor utan prov och uppsatser som ska lämnas in saker som ska redovisas. och nu har jag varit borta en vecka från skolan så jag lär mötas av en chok, läxchock när jag kommer tillbaka imorgon. Måste erkänna att det minsta jag gör är att längta.
Vad har jag gjort i helgen då? Jo jag har pluggat, så imorgon ska jag göra mate prov, ikväll ska jag lämna in en historia. sen vet jag inte om jag ska redovisa något imorgon men det hoppas jag inte att jag ska för det kan jag inte! 

För kanske 2 veckor sen eller nått var jag på Gröna Lund med Etta (min lilla vän jobbar där så vi kom in gratis) och det var så sjukt roligt, jag hade totalt glömt hur kul det är där! Vi sprang i mellan karusellerna för att hinna med så många som möjligt, vi skrek och skratta. Det var så underbart! Jag tycker att alla människor ska få gå dit en gång om året, eller vart annat i alla fall. Jag tror att alla behöver det! Vi ville inte gå hem där ifrån vi ville stanna kvar.
Sen åkte vi den där kvasten som är en ny berg och dal bana var ju också helt otroligt rolig vi stod i en speciell kö för att få åka längst fram och det var de värt! Vi skratta så vi hade magknip efter att vi åkt den!
Helt enkelt iväg till gröna lund med er det är underskattat! 

Kommentarer
Postat av: etta

ja, det var verkligen superkul :D

2008-05-25 @ 20:51:20
Postat av: sofia

åh så kul! d va säkert 5 år sen ja va där sist

2008-05-26 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback