Apotekets bästa kund + 2 kändisar!

Hej Hopp!

Idag tror jag att jag har varit apotekets bästa kund har köpt tre recept mediciner! Jag har införskaffat mig starkare allergi medicin både på tablettform och ögondropps form även p-piller har köpts. så nu är allt det fixat känns bra men lite obehagliga biverkningar på sånadär tabletter.. Hjärtklappning och sånt.. Just hjärtklappning måste jag erkänna att jag inte har så bra erfarenheter av kanske ingen har skulle jag inte tro:P man kunde också bli otroligt trött men vi får hoppas på det bästa, att jag ite får biverkningar. Ha pratade också om såna med kortison i men är inte det sånt man blir tjock och svullen av? jag har för mig det. Men jag börjar med dem man blir trött av så får vi se hur dem funkar..
Sen var jag med linnea och camilla och tog en öl och en cider haha.. Ni skulle ha varit där vi såg både Fares Fares och Andreas Wilson. så coolt och det fick mig lite att tänka på när jag gick på Sofia skolan och jag och min kompisar möte Jonas Karlsson varje morgon på väg till skolan på exakt samma ställe. Tillslut blev det nästan pinsamt, men lite kul:)
Ha en trevlig fredag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback