8/5

Hej

Idag har det verkligen varit en värdelös dag! Den började med nationella prov i matte i 4 timmar vem orkar det? Inte jag i alla fall. Det gick inte bra ett annat uttryck för det; åt helvete! Där var jag mycket ärlig. Det finns inte en chans att jag får godkännt. Men som tur var har jag hört rykten som säger att nationella inte får vara betygs grundande. Då borde jag kunna få godkännt i alla fall tycker jag.
Helvetesdagen fortsatte med att jag cyklade hem och pluggade historia i några timmar. Sen bar det av till skolan igen för ett historia prov, som i alla fall gick bättre än matten. Provet var på ca 130 sidor och eftersom jag läser kursen på distans får man ju ingen hjälp av lektioner eller så, så att det blir en helt annan sak när man ska klara av allting själv.
Men helvetesdagen var inte slut då inte! Nej nu stressas det iväg på någon sorts arbetsgrej som jag inte hade en anning om vad det var. Jag har skickat iväg ca 30 arbetsansökningar inför sommaren och det ringde en otrevlig gubbe igår. Han frågade om jag kunde komma på nått som jag inte fattade vad det var, men jag tänkte bäst att titta vad det är i all fall. Så jag skyndade dit det visade sig vara en otrevlig gubbe med nått sälj grejs per telefon men med bättre vilkor än det flesta andra sådana där telefon grejer. Så jag får se vad det leder till..
Men fatta vilken hemsk dag det här har varit jag är glad att den är över nu kommer snart helgen wiii

Kommentarer
Postat av: manda

ja den här veckan har inte varit den roligaste, galet skönt den typ e över nu iaf! o vi ses på ju på lördag, så de kan inte bli en misslyckad helg ;)

2008-05-08 @ 22:47:15
Postat av: etta

du glömmde att du träffade mig på kvällen :)

2008-05-09 @ 08:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback