5/5 Deklarationen ska vara inne idag! (om man vill ha tillbaka pengarna innan sommaren)

Hahaa ja glöm nu inte att lämna in era deklarationersjälv har jag fixat min! Eller själv kanske var att överdriva mamma hjälpte mig med den igår men jag försökte lite men fatta inte ett skit!
Jag hade hört många rykten som sa att det skulle vara soligt idag så jag drog på mig leggings och tänkte vara riktigt sommrig, men vad möts jag av ute? En himmel som ser ut att vilken sekund som hälst börja gråta! Inte en enda liten blå fläck! typiskt att det ska vara så bara för at jag råkar ha lite ledigt en stund idag...  Ja ja inget att göra nått åt! bara byta kläder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul kul med deklaration:P

2008-05-07 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback