26/5

Jippi nu har jag fått G på matteprovet jag skrev!! Det känns ju toppen! så som Matilda och jag har kämpat! Men det knäppa med den där läraren ä'r inte bara att han inte är mattelärare när han jobbar som det utan för varje prov jag gör kommer han på att det är ett till jag måste göra! Det är helt sjukt kan man göra så? Får man göra så?
Vid ett ska jag tillbaka till skolan igen, sen slutar jag vid fyra och då hoppas jag på att mamma ska orka gå med mig och köpa skor för jag tror minsan att jag behöver det nu! Jag behöver ny tränings skor och nya fina skor eller ja, "fina".
Snart blir det sol ute på våran terras då ska jag nog gå ut och sola!

Kommentarer
Postat av: manda

mihi trevligt att du är tillbaka! ;)

2008-05-26 @ 15:38:26
Postat av: etta

håller med manda, mycket trevligt att du är tillbax :D

2008-05-27 @ 08:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback