Hemma igen:)

Ojoj nu har jag varit långt borta från bloggen och Sverige i en hel vecka! Jag har faktiskt besökt en annan världsdel, nämligen afrika! Det var så annurlunda att det inte går att beskriva. Så var det väldigt fattigt också. det var sorgligt men väldigt nyttigt att se. och tack vare all medicinering som gjordes innan resan så slapp jag både kolera och heppatit A vilket känns rätt så bra! Måste säga att det var fruktansvärt varmt typ siså där 40 grader och jag smälte bort som en isglass troligtvis hade gjort i den där hettan! Så när jag landade i mina shorts ock mitt linne på arlanda kl 00.05 så förfrös jag rätt så regält! det var väl ca 7minus grader och snö vilket jag värkligen inte hade väntat mig! Men det fanns inte mycket att göra det vara bara att traska på i balerinaskor, linne och shorts tills jag nådde målet, våran bil som förövrigt var svinkall!
Jag frös regelbundet ända tills jag nästa dag gick och trännade och då fick upp värmen igen! och nu håller den i dig någurlunda bra men det är kallt fast att det ska vara vår! Typiskt!
Hoppas ni har haft en trevlig vecka och påskhelg:)

Kommentarer
Postat av: manda

trevlig bortsett från att du inte varit här!!! måste ses snart så får du berätta allt! DU HAR VARIT SAKNAAAAAAAAAD

2008-03-25 @ 00:28:25
Postat av: Helena

Hoppas att ni har haft det bra :)
Klart att du kan komma på onsdag men det finns nog ingen ledig stol men det är bara att dyka upp :)
Kramis.

2008-03-25 @ 07:22:52
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Staffan

Spännande Lisa : ) Visst är det nyttigt att se andra kulturer och deras förhållanden. Man får lite perspektiv på sin egen lilla tillvaro här i Sverige..Hoppas det känns bra att ha passerat 18-årsgränsen : ) Hmmm undrar om du får tid att klippa mina små guldklimpar snart..(barnen alltså..) Frisera fint nu :) Hälsn Staffan

2008-03-25 @ 13:40:07
Postat av: elin

gud va spännande! hoppas du hade de jätte bra!

2008-04-07 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback