9/3

Herre gud, snart e jag 18 nu e det bara några timmar kvar... Jag är extremt nervös om jag råkar göra nått fel nu kan jag komma i fängelse vilket känns vääldigt läskigt. Idag informerade även Amanda mig om att man måste fixa allt med banken och sånt själv, mamma kan tydligen inte ringa längre... Jag hatar att ringa till sådana där bank människor. En fördel är ju att man kan gå ut på krogen vilket jag har hört rycktas om att det är kul, väldigt kul, men när man har höga förväntningar på nått sånt där (vilket de flästa har eftersom man börjar längta redan vid 16 års ålder eller till och med tidigare) så blir man ju oftast besviken och då e ju det lite förstört. jag ska gå ut första gången på fredag och försöker att ha så låga förväntningar som möjligt (satsar på inga). imorgon blir det tjej middag för hela slanten! hoppas det blir kul jag har bjudit väldigt mycket olika människor så antingen blir det väl katastrof eller så blir det trevligt... hoppas på det senaste altenativet.
Jag pratade med min kära vän matilda som är ute och reser för några timmar sen och just nu är hon iMalycya och där har jag redan fylt 18 jag fylde vid 17 svensk tid.  
ojoj jag har ont i min mage för att jag är så nervös nu:/ Men vi hörs imorgon, då förbereder jag mig på många grattis!  :P


Kommentarer
Postat av: Helena

Det kommer att gå så bra att fylla 18 se på mig jag överlevde och det är ju inte illa :)
Synd att vi ine ses på ett tag nu för när ska jag få fira dig med pompa och ståt?
Kramisar

2008-03-09 @ 19:43:08
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Robin

Grattis i förskott miskovski

2008-03-09 @ 19:47:56
Postat av: manda

tihi ja hoppas verkligen att du överlever, för ja ser faktiskt framemot den här veckan =) =) =)

2008-03-09 @ 21:39:48
Postat av: sofia

haha, hoppas verkligen du överlever annars blir ja väldigt ledsen :P å ja tror me att d kommer bli super trevligt imårn :D

2008-03-09 @ 22:07:04
Postat av: Matilda

Haha, pappa fick ringa forsakringsbolaget for mig fastan jag ar over 18, sa an ar det inte kort lisa :)
yees, har har du varit en stor flicka lange nu, langtar garnet efter att fa parta med en pirnsessa som du!

2008-03-10 @ 13:42:20
Postat av: Anonym

ja lisa nu ere fan bäst att du skärper dej! annars hamnar du i finkan! :o9 men de kan ju va spännande de oxo...

2008-03-13 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback