6/3

Heej Heej


Oj vilken rolig dag:) Idag har jag varit på min nya salong. Måste säga att det ät en mycket trevlig salong, väldigt trevliga och duktiga frisörer. Jag hoppas och tror att jag kommer lära mig väldigt mycket där. Vi åt lunh med kristina från Loreal som är en väldigt rolig person, hon pratar väldig, väldit mycket hela tiden. allt ska i alla fall bli jättespännande! Men nu dröjer det ett tag innan jag får komma dit igen för nästa torsdag så ska jag gå på kent och då kommer vi åka dit rättså tidigt och veckan efter det lever jag lyx liv i egypten hoppas jag! haha Men sen torsdagen där efter kommer jag springa dit!
Nu är jag jag snart hyper snart 18 år ojoj vart ska detta sluta!? hahaa om jag tänker efter så vet jag ju det vet ju alla men just därför kom jag just på att det tycker jag att vi hoppar över att tänka på! vi pratar om nått annat har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: sofia

äntligen :P hahah.. va spännande me nya salongen d kommer nog gå finnemang =)

2008-03-06 @ 21:56:48
Postat av: kimia

du e värd max 10 kameler ;)

2008-03-06 @ 22:28:13
Postat av: mandi

kul att du trivs så bra, ska bli spännande att komma dit sen nån gång! :D :D
mihihi VI SKA TILL RHOOOODOOOOOS :D :D :D :D :D:D (tänkte om du glömt de kanske:)

2008-03-06 @ 22:31:08
Postat av: Helena

God morgon!
Din kommentar värmde så här på mprgonen :)
Ja när allt är nytt so kan det ju bli lite stressigt och jobbigt, men i går kändes det
mycket bättre och vi är ju ett så bra team :)
Så vi kommer att rocka fett :)
Ha en underbar fredag.
Kramis

2008-03-07 @ 08:09:04
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: elin

hoppas du trivs lika bra dom andra dagarna på slaongen!! dom verkar ju vaväldigt proffsiga..!

2008-03-13 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback