4/3

Den här dagen har varit bättre än igår. Det hände inget speciellt direkt vilket var skönt eftersom det känns som om det händer mig något är det oftast inte posetivt.. Det ända är väl att min mössa som fick fågelbajs på sig, ni mins? Som sen krympte lite i tvätten, idag försvann. Men jag ska kolla lite nogranare imorgon iskolan.
Ja och imorgon i skolan kommer sasson som är ett väldigt kännt frisörmärke ska ha föreläsning om deras färg och sen ska vi färga varandra(om man vill).  Ska bli mycket spännande.
Ska gå och kolla på i huvudet påCarolina Gynning nu:)


Kommentarer
Postat av: mand

hohoh din lilla klant, snart har du inga läder kvar ;D

JAG tycker personligen du borde färga ditt hår grönt, finns nog många som skulle bli glada ^^

2008-03-04 @ 22:12:42
Postat av: mand

*kläder :D

2008-03-04 @ 22:13:18
Postat av: elin

hahaha jaaag vet var mössan e! :oD

2008-03-13 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback