3/3

Hej å hå vilken dag!

Sådär ja, då var veckans citat upplagt och det firar nu sin första vecka här på bloggen, som i sin tur firar sin andra vecka och inte nog med det! Det är nu bara en enda vecka kvar tills att jag är 18 år!!!! Shit pomfrit! Livet leker ändå inte idag trotts att man borde fira! Morgonen började med att jag glömmde allt jag skulle ha med mig till skolan hemma. När jag senare sprang på bussen i sista seckund märkte jag att min väska inte hade något innehåll! Jag tänkte; jahapp inget att göra åt och lyssnade på en up pigggande låt som fick mig på bättre tankar. Väl nere i Tbanan upptäckte jag att mina vantar var borta, spårlöstförsvunna. Jag var säker på att jag fått med mig dem med tanke på att jag sprang och leta så jag var nära på att missa bussen. Då kom jag på hur jag i bussen kände att det började bli varmt och lade dem i knät och som vanligt när jag gör så tänkte glöm dem bara inte...  Men det är precis vad jag har gjort och här har min dag bara börjat, första dagen efter lovet.
Märker senare att min mobil som varit på laddning hela natten inte laddat ett dugg utan har ett millimeter rött sträk till batteri. (känns inte lovande om man tänker på att jag är en mobilnörd som brukar sms hela tiden). Min mobil förövrigt, blir bara konstigare och konstigare, igår när jag inte ladade den visade den ett täcken den bara visar när den laddas(ojoj många den;). Idag har min mobil även satt på och stängt av sig lite hej villt sådär...
Min första dag efter lovet, vad sägs?

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att resten av dagen blev bättre :)
I dag skiner ju i alla fall solen på oss och då
borde oddsen för en bra dag öka :)
Hoppas att du får en underbar tisdag.
Kramis.

2008-03-04 @ 09:18:40
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: klant 1

hahaha.. typiskt dj, fattar din jobbig mobilsituation, ja har ju en liknande :/

2008-03-04 @ 09:38:31
Postat av: staffan :)

Hmmmm du börjar ju bli äldre Lisa....Alzheimerprocessen börjar vid 18-årsåldern...Då kan man glömma både det ena och andra.. vilket det är både för och nackdelar med :) Ha det så gott sista veckan som 17-åring :) S

2008-03-04 @ 17:41:27
Postat av: etta

men det är ju bara bra om den krånglar, då kommer du ju verkligen få en ny :D
vilka vantar var det? det var väll inte de fina rosa?

2008-03-04 @ 20:08:31
Postat av: elin

men de låter ju som en skiit bra dag ju!! ;o)

2008-03-13 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback