1/3 Hemmakväll:)


En hemmamyskväll alldeles själv är nästan aldrig fel, en sån blev det för mig idag. Jag har spenderat min dag med Amanda jag låg i hennes kökssoffa hon satt på en stol det var ungefär det vi gjorde! Vi åt middag sen gick jag hem.. hahaa det låter mindre underhållande men måste säga att det var riktigt,riktigt trevligt! När jag kom hem duschade jag och sen så badade mina fötter fotbad och blev insmörjda med fotkräm. Det har jag inte orkat göra på länge var mycket behövligt och skönt att få det gjort, så om någon har intresse av att veta det så är mina fötter nu mer babylena! Efter fotbadet så satte jag mig framför melodifestivalen med en skål choklad. Måste säga att det här var bland den mäst lyckade kvällen på länge, tänk att slippa umgås med andra och bara vara med sig själv vad allt blir lättare då! (okej för dem som inte har märkt det än är jag en person som driver lite halvt, så vi är medvetna om att allt inte tas 100%seriöst nu. Men jag gillar hemma kvällar!) Sitta och bara dricka te åå såå härligt.. fast en hemma kväll blir nästan som bäst när man varit på fest kvällen innan eller har festat väldigt mycket under en period tycker jag. Kanske är därför jag njuter så denna kväll, för att det var fest igår.

Hoppas ni får en härlig lördag kväll som jag:)






Kommentarer
Postat av: sofia

håller helt med. om man är sliten är det det mest underbara..

2008-03-01 @ 23:10:02
Postat av: manda

mhihi dagen var mkt mys tycker ja :) tråk bara du inte kunde följa me sen på kvällen, men samtidigt e ja ju lite avundsjuk på din hemmakväll, de e faktikst bara för underbart ;)

2008-03-02 @ 18:09:28
Postat av: Elin

de e såå skönt me sånna kvällar! blev lite avis nu....

2008-03-02 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback