12/3 Ettas födelsedag och konsert

Hallå!

Dagen började med att vi skulle överaska Etta på hennes 18årsdag vi möttes utanför min port tidigt på morgonen och traskade upp till etta med muffins nybakt bröd och champnge. Väl där överaskade vi henne rägelt när vi klämde i med ja må hon leva. Vi åt och drack av de vi hade mycket gott:) Elin och jag kom senare på att vi hade kundpass men man kan inte dricka 2 glas champange och sen gå direkt och ta en kund. Så för att försöka undvika det så långsamade vi oss till esspreso house och köpte varsin latte. åkte sedan låångsamt till skolan och blev hela 10 min sena (då är man garanterat utan kund!). när vi var framme måde vi mer än bara illa(kan inte rekomendera att äta och dricka sånt som vi gjorde till frukost)! Vi förberädde oss på dock jobb men möts så fort vi kliver in i salongen av ett ni måste ta skäggkund! Att ta skägg kund innebär att man står ca 10cm frånkundens munoch näsa,vilket gör att den känner äns andedräckt överdrivet bra! Vi sten vägrade! efter ett tag så tvingas jag erkänna för en lärare varför jag inte vill ta kund hon förstår men vill fortfarande att jag ska och tycker inte att jag luktar... Men hallå jag mår fortfarande illa och champangeraparna bubblar upp med jämna mellanrum! Jag tar kunden och som ett under lyckas jag få VG! Haha blir glatt överaskad men mitt samtal med kunden var  inte vidare kunden prata jag fatta noll jag sa jaha, jaa mm men va bra!
Senare på dagen bar det av med Sofia till hovet för en rhianna konsert(som vi självklart fick gratisbiljetter till genom sofias pappa lyx!). Vi lyckades få rätt bra platser om man bortser från dem vi stod brevid! Det var de mest irriterande människor på alla sätt och vis! en stod och vifta på rumpan och luta sig mot mig jag höll helatidenpå att trilla, dessutom var han äcklig och ful! sofia hamnade brevid några villt dansande tjejer son hoppa på henne och framför oss stod publikensslängsta människor! men utöver det var allt bra! Väldigt roligt men för kort bara 1 timme! att betala typ 400 kr för det jag skulle vara besviken om jag hade betalat...
Imorgon bär det av till nyköping för att gå på kent konsert! Det här blir nog bland den mäst händelsefulla vecka i mitt liv!
Hoppas ni har en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: MAND

låter som en väldigt trevlig dag! fast du glömde ju höjdpunkten: nymålade naglar ;)
ja, händelserikare lär de ju bli! ser mkt framemot fredag :D :D :D

2008-03-12 @ 23:19:24
Postat av: elin

haha ja fan va bra vi mådde asså!! men vad gör man inte för etta?! :o) hoppas du får de bra på kent!

2008-03-13 @ 21:48:00
Postat av: etta

Tack Tack Tack för värdens bästa morgon! kent var ju också lyckat! en toppenvecka helt enkelt :D
hoppas du får det bäst i egypten, kommer sakna dig super mycket.....

2008-03-15 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback