11/3

Å nu har det hänt jag är 18 och nu är det ett helt år kvar till nästa födelsedag. Men det känns riktigt bra alltihopa faktiskt! Jag hade middag igår med alla tjejkompisar en myckeet speciel blandning jag har väldigt mycket olika kompisar.. jag tycker ändå att det blev en lyckad kväll mot slutet va rätt stelt i början..
Jag fick mycket roliga å fina presenter och är så tacksam över alla! Jag måste bara säga att jag aldrig känt mig så populär som igår min mobil slutade nästan inte vibrera så många sms jag fick, och av alla möjliga personer mycket roligt! sen så fick jag även blommor av de mäst oväntade sånt blir man ju extremt glad för också. Det är verkligen tanken som räknas märkte jag igår att bli överlycklig för ett sms, då måste det ju vara tanken som räknas! ska också säga att 18 års dagen vafaktiskt bland den roligaste födelsedag jag haft! Jag förstår alla som längtar till den nu... Men jag lovar att ju närmre man kommer den desto uråldrigare känner man sig! ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

hihi, ja d va en mkt trevlig kväll tack så mkt!! allt var ju så gott var fortfarande mätt imorse ;P nu längter jag ännu mer för varje person son fyller :/

2008-03-11 @ 21:17:18
Postat av: MANDA

kan du fatta att nästa gång vi fyller e de NITTON, hur stört låter inte de på en skala!!? :P
det var en mkt mkt trevlig middag, tack för den ;)
hjärtus! ^^

2008-03-11 @ 23:35:55
Postat av: Helena

Hoppas att du hade en super trevlig dag :)
I dag är det ju Kent för hela slanten hoppas att ni gillade det, naturligt vis ringde din lärare och ville titta förbi i morgon men jag sa att jag hade så mycket att göra så det var en dålig dag så hon kommer längre fram.
Kramis

2008-03-12 @ 20:55:46
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vill oxo bli kärring! ;o) hoppas att du blev glad för alla presenter o tack för middan! :o)

2008-03-13 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback