10/3 MIN 18ÅRS DAG!!!

WOOOW Idag händer det! Eller har det redan hänt!? Jag räknar nog med att det händer hela dagen att jag blir 18. jag känner i hela kroppen hur jag blir äldre.. men måste änåd erkänna att jag var som ett litet barn i natt när jag skulle sova det var omöjligt! men jag lyckades somna sista timmen innan de kom och jag lyckades som vanligt(nu förtiden) drömma det knäppaste!
Jag ska redan idag få bevis på att jag får göra som jag vill, jag ska ta en spruta för hepatit A och det får man inte göra om man inte har målsmans underskrift om man är under 18! Mamma höll just på att skriva en lapp när vi kom på att jag faktiskt var 18 och fick bestämma själv. Hade varit pinsamt att lämna fram lapp när jag är 18! hahha
Det blir en stor förändring det här tror jag när man kan sluta att krongla med alla lappar hit och dit. Nu kanske jag till och med kan sjukanmäla mig själv! Vilka fördelar ändå! Men känns ändå lite tråkigt att bli såå gammal nu har jag inte så många år kvar att ha kul på(känns det som, men vad vet jag?)
hoppas ni får en frevlig dag:)


Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS ALSKLING!
Jag var forst har med, yaay!

2008-03-10 @ 13:45:09
Postat av: sofia

GRATTIS SÖTNOS!!

2008-03-10 @ 17:09:20
Postat av: myran

grattis på födelsedagen!! längtar till min 18års dag:P
ha en toppen kväll

2008-03-10 @ 19:24:29
URL: http://mikkiforslund.blogg.se
Postat av: elin

GRATTIS!

2008-03-13 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback