18/6

Vilken vilodag det har varit länge sen jag sov så länge som jag gjorde idag! mEn det kan bero på att jag har blivit ännu lite sjukare. Jag sov ända till klockan 12 då jag var tvungen att hoppa upp ur sängen och springa iväg till Etta. Jag ska nämligen vara katt och sköldpadds vakt hemma hos henne när hon och hennes familj åker till Grekland i 3 veckor. Det ska bli mycket spännande. Jag hoppas inte att jag gör nått fel eller ställer till med nått. Men själva arbetsuppgifterna verkar inte vara så knepiga. Det svåraste verakar va att varje söndag ska dem ha p-piller och det gillade dem inte och äta så då måste man mosa de och koka fisk och sen se till att dem äter upp sin egen mat så att en katt inte får två p-piller och den andra inget. Men herre gud det lär jag väl klara av och sköldpadda har jag ju haft en själv så dem vet jag ju hur man tar hand om, det är inget svårt. Jag tror nog jag blien utmärkt katt och sköldpadds vakt!


Kommentarer
Postat av: etta

du kommer fixa det galant :P

vi liter på dig, VÄRLDENS MEST BÄSTA DJURVAKT :p

2008-06-18 @ 19:22:00
Postat av: Daisy

He he, tack :)

Hoppas att du blir frisk snar, stackare.

2008-06-18 @ 21:04:47
URL: http://spaningmeddaisy.blogg.se/
Postat av: bibbo

åh hej! hihi, vilket sammanträffande att vi hittade varandra här! ;) jodå jag har ett super bra sommar lov. ska ut och rida på bill på tisdag och onsdag hos klara som har honom. hur har du det då?

kramar

2008-06-18 @ 21:13:29
URL: http://bibbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback