6/6 Sveriges nationaldag:)

Oj nu har bloggen ändrats igen, den här gången gick det ju fortare i alla fall. Fattar inte riktigt vad som har blivit bättre men det är väl bara att fortsätta som vanligt antar jag:)
Jag kom just hem från thai båten där jag och min kära familj har varit och ätit. Det är otroligt gott och jättehärligt att sitta där! För er som inte vet vad thai båten är riktigt så är det en resturang med tahimat som ligger på en båt med sandstrand och brygga fast allt är i vattnet. Det där var en konstig beskrivning! Men jag kan varmt rekomendera resturangen som ligger i norrahammarby hamnen vid kanalen.

Nu ska jag börja packa inför imorgon då Amanda och jag åker till landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback