26/7

Nu har jag gjort mitt bästa för att få lite sommarkännsla, jag har verkligen försökt att sola men det går ju inte om det åker förbi världens största måln en gång i minuten! jag höll på att förfrysa hela mig tills jag efter en kvart gick in igen! nu har det blivit total mulet ute tror jag. jag vill ha lite riktig sommar nu ingen himla svensk målnig sommar det har jag tröttnat på nu! hör och häpna men idag städade jag till och med mitt rum ordentligt, det ska väll ändå inte behöva hända på sommaren! Jag måste säga att jag blir smått avundssjuk när jag tänker på Etta som är i Grekland och har det kokhett. Fast jag valde ju själv bort att åka till spanien en månad så att jag får väll skylla mig själv antar jag.
snart ska jag gå upp och pyssla om katterna och sköldpaddan sen ska jag och fika med Sofia! Det var såå länge sen vi sågs det ska bli super kul



Det här är Sofia och jag. Sofia som ni ser är till vänster på bilden och jag är ju till höger. Det här är den sanna bilden av Sofia och mig när vi ses! det har nog aldrig slutat på något annat sätt än såhär!

Kommentarer
Postat av: bibbo

åh tackar tackar för komplimangen!

haha ja det ska väll vara så;) jodå det gick faktiskt riktigt bra att rida, red på en äng, hur härligt som helst!

2008-06-26 @ 14:31:10
URL: http://bibbo.blogg.se/
Postat av: sofia

vill åxå ha sommar nu!! haha alltid å då verkligen alla gången.. ja mins våra snöbollar xD

2008-06-26 @ 19:06:35
Postat av: manda

TJOCKISAR :D :D :D

2008-06-26 @ 20:55:07
Postat av: Jenny

hih taack:D glad ja blir:)

2008-06-26 @ 20:56:36
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback