7/6

Idag fylle lillebror Calle år, han blir 14 och kan man inte kalla det han varit tidigare fjortis tidigare så tror jag att han har slagit alla rekord hitills idag. Nu misstänker jag att min lilla familj väntar en härlig tid.
Idag åker i alla fall Amanda och jag till landet ska bli skönt att få slappna av riktigt utan att ha just något att göra. slippa bry sig om allt och alla andra. i några dagar sen sticker jag ju till hultsfred och det lär bli rena motsatsen. då ska jag nog passa på att leka att jag är lika gammal som calle! Hoppas bara att det inte regnar för då misstänker jag att jag kommer dö. Det kommer troligtvis regna inn i vårat tält som kosta 130kr, då kommer vi säkerligen drunkna där inne!
Det är bara hoppas på det bästa nu kommer snart vår kära släkt för att fira Calle så bäst att fixa i ordnong lite!
Ha det bra jag återvänder troligast hit på tisdag innan hultan!


Amanda och jag på landet förra året

Kommentarer
Postat av: Daisy

Hurra för Calle och hoppas att ni får en härlig vistelse på landet :)

2008-06-07 @ 14:06:14
URL: http://spaningmeddaisy.blogg.se/
Postat av: manda

mihi var mkt mys på landet, hoppas du överlever hultan, skulle va trist att åka till Rhodos alldeles själv ;)

2008-06-11 @ 10:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback