Uppdatering om hur det går hos familjen Andersson

Nu ska ni få det ni längtar efter som mäst förstår jag eran dagliga uppdatering om hur det går för mig hemma hos Andersson. Jag säger bara imorgon kommer jag att dö!!! Imorgon ska dem ha sina nedrans p-piller då får dem absolut bara äta av sin egna mat och då måste båda äta! jag har aldrig lyckats. Hargrett är dessutom extremt bra på att känna lukten av p-piller och då vägrar hon tydligen att äta. Äter dem inte sina p-piller så skriker dem på nätterna då lär ju familjen andersson bli vräkta lagom tills dem kommer tillbaka från semestern! Lyckat att ha mig som kattvakt. idag försökte jag även få expert tips av min faster som sa att hon tagit hand om så många katter men till och med hon tyckte att fallet var svårt! Och alla bara skrattar åt en när man säger att man är katt vakt och bara haha ja det var ju ansträngande va? Ja gud vilket svårt jobb jag hade nästan velat bo hos Andersson en vecka innan dem åkte så jag hade vetat hur man ska hanskas med svåra kattsitutioner!
Men Nisse han har jag inga problem med alls nuförtiden! Jag har ju dessutom haft en sköldpadda tidigare, så jag är ju relativt van vid dem.
En spännande fortsättning följer imorgon när jag ska ge dem p-piller...


Kommentarer
Postat av: Helena

God kväll!

Du är utmanad :)

2008-06-28 @ 23:11:54
URL: http://tindrasgarderob.blogg.se/
Postat av: manda

LYCKA TILL!

2008-06-29 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback