sjuk igen?!

Nu har jag nog lyckats bli sjuk igen jag hostar oavbrutet och har fruktans värt ont i hasen. Inte kul,det här är tredje gången jag blir sjuk på en månad!
Jag hade i alla fall en mycket trevlig dag igår med min lilla vän,som jag måste få berätta om. Vi hade tänkt att gå på robyn för hon spela på mossebacke. Men biljetterna var helt slut sålda vilket var mycket tråkigt. Då bestämmde vi oss för att gå på bio istället. Vi såg en film som hette dumpad den var otroligt rolig tycker jag och jag kan verkligen rekomendera den! Sen så gick vi runt och leta efter ett ställe och äta på och hitta ett trevligt ställe på Drottning gatan. Men det finns ett problem när vi ska ut och äta för jag äter gärna på fik och tar en sallad eller nått lite mer "lätt" men min lilla vän kallar inte det för mat utan han vill ha något med kött säger han. Jag har kommit fram till  att med det menar han en jätteköttbit med pomes frittes och sås absolut inga grönsaker, och om det skulle finnas så får jag gärna ta dem på min tallrik. Nu Hoppas jag på att bli frisk fort för ikväll ska jag träffa Amanda!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du blir frisk snart :)

2008-06-18 @ 09:45:15
URL: http://tindrasgarderob.blogg.se/
Postat av: manda

mihi hoppas du inte smittar mej igen nu bara din lilla onding, som du har en tendens att göra jämt ;)

2008-06-18 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback