Sego dagen nr1

Idag har jag bara varit genom seg hela dagen. Jag är helt orkeslös, fattar ingenting så här brukar jag verkligen inte vara! Det kan ju bero på vädret alla brukar ju säga nått om att när det är lågtryck eller åska eller vad det nu är blir man trött och får huvudverk. huvudverken av klarade jag igår idag tar jag väll tröttheten antar jag imorgon hoppar jag nog upp ur sängen och mår prima ballerina!
Imorgon blir också min första dag på jobbet som katt och sköldpaddsvakt! Jag är lite spännd på det hela. Jag har nu fått nycklarna till lägenheten. jag fick 2 par snacka om att dem känner mig lite för bra. Med orden "i fall det som inte får hända händer" lämnade pappa Hennry över det andra paret nycklar till mig. Jag hoppas för allt jag är värld(vilket borde vara relativt mycket enligt mig) att jag inte tappar bort dem!
Men nu ska jag nog fortsätta min segodag framför tv och ladda batterierna ordentligt för att jag har lovat min lilla vän att möta honom i skanstull för att välja film, så då måste jag gå ända dit.


Kommentarer
Postat av: El staffano

Hola Lisa! Du är världens bästa kattvakt! Den kommer spinna som bara den! Men akta så inte sköldpaddan rymmer...När du bänkat dig med filmen i soffan..Soliga hälsningar från den stora gula skolan...S

2008-06-24 @ 13:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback