Nu kan jag andas ut...

Jag förstår att spänningan är olidlig när ni nu ska få veta hur det gick för mig idag när jag red lätt C banan. Och fantastiskt nog så klarade jag den! Jag fick en roset som var blå och röd. Inte för att det var det bästa jag ridit och jag tror att det gick mycket bättre förra gången jag red lätt C, men det är så skönt att bara ha de gjort nu!
Men jag känner en dum känsla i min hals just nu hur den börjar få tillbaka den där sjukhets klumpen och jag har börjat nysa massor jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk igen. Då lovar jag att jag blir super deprimerad! Vem tussan vill gå runt och vara sjuk på sommaren när det är vintern och hösten man ska vara sjuk på!? Det är i alla fall skönt att jag lyckades smitta ner Amanda så att hon också mår dåligt så att vi kan vara sjuka tillsammans, vilket vi har varit i typ två veckor, jag är inne på min tredje. Nu kanske jag klagar lite väl mycket men jag måste bara berätta att jag har fått myggbet i knävecken, väldigt jobbigt!
Nu ska jag göra lite te till min hals jag har hört att dem gillar de när dem har ont!!





Kommentarer
Postat av: angelika

och dumma Stark har smittat mig! det är inte okej mihi

2008-06-04 @ 00:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback