Jag orkar inte vara sjuk, jag orkar inte, inte fira midsommar i år igen!

Nu tror jag att jag dör på att vara sjuk. Inatt kunde jag inte sova + att jag väckte mamma för att jag hostade så mycket. Jag sover ändå med stängd dörr och våra rum ligger inte äns nära varandra!
Jag skulle fira midsommar ute på hästnäs med matilda men nu vet jag inte om de kommer gå tack vare den här sjukdomen! Och hur firade jag midsommar förra sommaren?! Jo jag hade utegångsförbud jippi! Jag hade varit lite olydig och dum och inte riktigt tänkt och ljugit... Midsommar kan inte vara min högtid jag tror att den innebär otur för mig!
Mamma säger att om jag inte börjar äta ordentlig mat kommer jag inte bli frisk. Men jag vill inte ha ordentlig mat jag vill inte äta mycket. jag gillar sallad och det vill jag ha, eller nått lite lätt. Jag orkar verkligen inte äta mycket när jag är sjuk, det är ansträngande! och vem vill vara fet på sommaren!? Inte jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: manda

stackare ;/ fan vilket sämst immunförsvar du måste ha!

2008-06-19 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback