Det blev en underbar midsommar på Hästnäs i alla fall

Trots hostan och halsontet så tvingade matilda med mig ut till  hästnäs på midsommarafton. jag var väldigt tveksam till om det var en bra ide. Nu så här i efterhand kan jag bara tacka matilda för att hon tvingade med mig ut det var otroligt roligt!
Först var det tradionellt midsommarfirande med dans och lekar.  På kvällen var det fest hos collins. Alla va på toppen humör och det blev riktigt lyckat. Ju längre kvällen gick desto suddigare blir dock minnet av vad som hände, men det är ju så de ska va. Matilda och jag har dock funderat otroligigt mycket på ett väldigt musterium. Vi ska ha gått hem runt 4. Då gjorde vi te och åt makor vem kommer på en sådan ide? Men sen när vi vaknar nästa morgon är Matildas mobil helt laddad men den sitter inte i kontakten utan det är min som sitter på laddning. Hennes mobil har hunnit gå från inget batteri till helt full laddad under den tiden från att vi kom hem tills att vi gick och la oss. Hur långtid kan vi igentligen ha tagit på oss!? Det lite lustiga är också att Matildas farbror påstår att han var uppe klockan 5 och var på toalten. Det här har i alla fall varit våran stora gåta de senaste dagarna och den är fortfarande olöst. En annan kul detalj är att matilda vakna med trosorna bak och fram!
Det blev i alla fall en riktig midsommar i år och  det är huvudsaken!

Kommentarer
Postat av: manda

låter som en underbar midsommar! skönt att du inte lät sjukdommen förstöra den ;)

2008-06-22 @ 16:38:23
Postat av: Daisy

Det var en lugn och skön helg, men din verkar ha varit spännande :)

Filmen var kanon, kan varmt rek..

Krya på dig.

2008-06-22 @ 20:03:27
URL: http://spaningmeddaisy.blogg.se/
Postat av: Matilda

Härligt att du framställer mig från min charmigaste sida ;D haha! Men kul hade vi, FETT MED KUL! ;D

<3

2008-06-23 @ 11:17:58
Postat av: Matilda

Du glömde iofs ta upp min brända tunga (som fortfarande gör ont!!), mysteriet med att vi kunde smyga så tyst med tanke på vår promillehalt i blodet och att vi tinade en hel limpa i micron på mindre än 45 minuter (skulle iofs inte förvåna mig om vi åt den djupfryst..) Dagen efter har du inte heller nämnt, inte för att vi gjorde nåt märkvärdigt, men att vara så sega som vi var är nästan värt ett pris, haha!

En toppenmidsommar var det ivf min vän, och den hade absolut inte varit lika bra utan dig! <3

2008-06-24 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback