bläää

Fan vad nervös man kan vara för en liten fjutt sak! Jag ska snart rida upp lätt C:1. Jag tror itne att det kan gå så fel det är bara några små ändringar i programmet sen jag red det sist och då kom jag ändå först. Även om jag vet att jag inte kommer göra det nu så kan det inte gå helt åt helvete då väll?
Jag som trodde att den där nervösa lisa som fans på högstadiet hade stannat kvar där och inte följt med! Men nu visar det sig att när jag ska göra fritidsaktiviteter som jag tycker är skit kul då kommer hon svansande efter mig! vilken jobbig typ!
Fy bubblanvad jag är nervös jag känner mig som spagetti utan köttfärsås i hela kroppen!
hahaha kanske mitt mest förvirrande inlägg någonsin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback