5/6

Idag har det varit en sån där super duper trevlig dag på salongen med Helena. Vi hade de ganska lungt med kunder två raster på en dag måste nog räknas som ett rekord! Men bara för det så var det så olidligt varmt där inne så att jag höll på att smälta bort totalt, tur att jag inte var ensam om det i alla fall.
Imorgon ska det fixas inför hultsfred jag Hanna Jossan och Etta ska sätta upp våra ny inköpta tält och planera vad som ska packas ner i väskorna. Hoppas bara inte att det tar allt för långtid så att jag hinner ut en stund i solen!
Nu ska jag sätta mig ute och blädra i nya elle som kom till lilla mig idag.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha så trevligt :) ja MÅSTE verkligen få fixa håret hos dj snarast ;P lycka till me tält grejandet <3

2008-06-06 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback