26/6

Idag har jag varit katt och sköldpaddsvakt i 3 dagar men Emelie äterfortfarande upp hargretts goda mat så idag var jag tvungen att bli arg på henne! Men det var mest Hargrett som reagerade på det tuvär hon blev skyggare men sen försökte jag förklara för henne att det inte va henne jag var arg på alls! Dem är riktigt glupska idag när jag kom hade dem ätit upp nästan all mat dem hade! Faten var skrapade från den goda maten, det fanns nästan inget torrfoder kvar. Jag blev riktigt chokad att dem där så kan äta så mycket!
Fortsättning följer väll imorgon.


Kommentarer
Postat av: manda

o ja väntar me spänning på fortsättningen av denna nervkittlande katthistoria! :o

2008-06-26 @ 21:19:48
Postat av: Helena

Hej!

Jag ska kolla hur det ser ut, ring mig i morgon 0709242755.

Kramis

2008-06-26 @ 22:29:54
URL: http://tindrasgarderob.blogg.se/
Postat av: Emily

svar; jaa men det har varit näst intill omöjligt att få tag på det :( Som tur fick jag min chans igår, beställde ett svart och ett vitt :)

2008-06-27 @ 11:15:46
URL: http://emali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback