Mamma mia

Nu ska ni få höra vad jag tyckte om mamma mia, måste tuvär säga sådar. Det kanske beror på mina högaförväntningar, hade hört så mycket posetivt om den. På något sett var filmen ändå inte dålig utan den var liksom rätt bra i alla fall och det berode absolut på musiken (det är en musikal så inte konstigt det kanske men ändå). Jag tycker ändå att lite mer handling eller händelser måste det nog vara i en film.  Men absolut en sevärd film. Även fast att den inte är hundra bra så tycker jag att det är en film man borde se på bio. Efter som det just är musiken som är bra och den är även filmad på ett sånt sätt att jag tror den blir bättre på storbild.

Idag har det varit och är fortfarande ett underbart väder. Jag har fikat med Sofia och snart ska jag picknicka med Amanda. Underbar dag! Imorgon åker jag till åland och hälsar på kompisar till familjen. Ska ligga och steka på ålands härliga klippor!

Kommentarer
Postat av: Tess

Okej :) jag har velat se den där... hihi, det är ju massa på bio nu känns det som (a)

Men visst är det härligt med fint väder .. Som jag har väntat på den här värmen & solen :D

Ha en trevlig kväll!

Kramar

2008-07-22 @ 20:13:06
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: etta

va?? jag fattar inte mamma mia är ju typ världens bästa film, jag satt och skrattade hela tiden :)

2008-07-28 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback