Uppdateringar om familjen Anderssons djur (som jag försöker ta hand om)!

Japp så var det bara en vecka kvar tills att familjen Andersson var hemma igen(BARA?). Idag pratade jag med en familjemedlem gissa vem! Just det helt rätt min aldra bästavän Henrietta (kallas etta) såklart! Dem Hade det så bra till och med brorsan uppskattade det nu trots att dem hade fått tvinga honom in i planet. Och hur gick det för mig då? Var det fint väder? Kunde jag gå till stugan?

Vad svarar man?

Jo det går väll sådär med djuren dem bråkar rätt mycket men aah.. Vädret jo men det var faktiskt väldigt fint här i förra veckan! men nu nja inte så jättefint faktiskt (spö regnar)... Stugan oja har jag gjort annat än att vara där?! Sofia och jag har varit där ändel (en gång)

Hehe ja och så är det med det. Det hände väll inte mer än vanligt hos katterna idag .. Igår fick dem P-Piller gick väldigt bra får in snitsen på det här nu ju! :P

Kommentarer
Postat av: melinda

vad är det för djur du passar? :D

2008-07-08 @ 09:42:38
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att du får en skön tisdag..sker något skoj denna dag?

2008-07-08 @ 10:58:41
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback