SöT sAkS sUgEn

Jag är sugen på något sött vilket vi typ alltid har hemma också. Min mamma älskar ju att baka och gör det ganska ofta. Det händer inte så ofta att jag vill ha något sött, det är inte nyttigt;) Men nu när jag för en gångs skull verkligen kom hem från min kvälls promenad och var sugen på något sött fans det inte äns! Jag vet precis vem skurken är, det är min lilla vän som är här och äter med jämna mellan rum och min mamma som är på landet. Vilken fin, fin kombination! Men då slipper jag i alla fall oroa mig för att bli fet finns ingen möjlighet i detta hus längre!



Mamma vill du komma hem och baka en bulle till mig? Dina är dem bästa!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Tack så mycket :) Det fick vi verkligen...



Ha det fint! ^^

2008-07-20 @ 06:57:58
URL: http://www.dennism.se
Postat av: V

Bullar är mums det ;)

2008-07-20 @ 13:15:31
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback