Pappas Spegel uppsättning

Nu har jag just gjort i ordning en kopp varm choklad efter min spring runda som idag ledde mig till årstabron. Nu ska ni i alla fall få höra om hur spegeluppsättningen sedan slutfördes efter förra inlägget.

Pappa kom inte hem med en helt ny borrmaskin (TUR, onödigt att slösa på sönt man redan har) utan han hade bara köpt den yttersta lilla saken som sitterlängst utt på borren som ser ut som en skruv. Och vips pips så gick allt mycket lättare fantastiskt. När pappa sedan hängde på spegeln sa han bara Lisa kollar du om det blev rakt? Visst sa jag och tyckte att det såg väldigt rakt ut. Pappa tyckte också det och sa,tur bara tur inte ett dugg skicklighet! Skönt att jag slipper göra om det!

Jag tänkte bara herre gud manen bara chansar på att han ser rakt eller vad? Han bara gissar på att de två hållen är jämna trots svårigheterna med borren och allt. Jag dör på vissa saker vissa gör ibland! Men nu har jagi alla fall en helspegel Det är inte så tokigt det inte!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Haha ja, hann inte komma så långt på listan ;D



Haha härligt. Jag vill också ha en helspegel! Tror jag ska köpa om jag hittar någon bra till bra pris.

2008-07-08 @ 23:36:39
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: tess

Nej men den tycker jag verkligen att du kan hyra :D Och om man har nära till tårar så.. haha, :D

Jag vet inte om det är jag som är känslig för såna där ämnen som filmen tar upp eller om den verkligen ÄR sorglig :) men usch vad jag gillar den!

Puss&kram

2008-07-09 @ 00:08:53
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: manda

haha fy vad skönt, ser fram emot att slippa springa runt i hela din lägenhet då man fixar sej eller provar kläder där! :p

2008-07-09 @ 01:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback