Överhurtig eller underhurtig?

Nu känner jag mig aldeles så där över hrtig igen för nu har jag varit ute, sprungit och dessutom slagit rekord på hur långt jag sprang! Helt enkelt överhurtigt fast på landet var jag i och för sig under hurtig för där låg jag mäst i sängen och åt! så att det går nog ganska jämt ut, om inte min underhurtiga sida tar över.

Ikväll skulle jag ha gått på fest men där tar tuvär min mage över och bestämmer att jag minsan får stanna hemma för att den har ont och behöver överförbrukning av ipren. Har hört att blandningen fest och ipren inte är toppen! Så att jag fortsätter väll på min landet stil och lägger mig i soffan och spanar in en film! Eller också tar jag mig upp till grannarna och hämtar tredje säsongen av sex and the city.

Vi får se hur det bli med kvällen och magen! Nu ska jag bada och göra mig fräch igen ska bli så skönt. Va ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj vad hurtig du e. Nu e du värd en lugn filmkväll. Jag var ute å galejade igår så blir oxå en lugn hemma kväll här oxå.

2008-07-18 @ 20:01:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: tess

Jag har blivit jätte dålig på att springa alltså /: Det är inte så där jätte bra!

Men jo, GUD vad jag älskar sex and the city :D Såg ett program som handlade om "Kan man va kompis med ett ex" typ, & massa sånt, jag vet inte, men jag kände igen mig på nått konstigt sätt! :)

2008-07-18 @ 23:57:22
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback