Om bion

Hancoock var faktiskt en super bra film! den hade inte alls så farligt mycket läskiga sener och satt faktiskt och funderade ett tag på varför den var ifrån femton år. Just när jag tänkte det kom en av de värsta senerna i filmen men hela situtionen blev bara så rolig då för att jag sekunden innan tänkt på åldersgränsen att jag knappt han reflektera över de läskiga scenerna! Så där hade jag minsan tur.

Nu ska jag och min lilla vän snart iväg på släcktträffen som kusin vitamin och jag fixat sen tror jag att jag sticker ut och springer, så blir det nog en till bio ikväll. Jag och två tjejkompisar ska se mamma mia. Ska bli mycket trevligt!

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Ja, det var superkul!



Åh va trevligt :) "Mamma Mia" vill jag se!

2008-07-21 @ 17:01:34
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag gillade med filmen alltså :D

Och jag kan inte heller förstå att det var 15 år på den. :s men nej, bra var den!

2008-07-22 @ 20:27:23
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback