Klantighet;)

Idag skiner solen igen det här är ju heltfantastiskt! Kan knappt tro att det är sant! Trots att solen sken igår hade jag otur. När jag satt och precis skulle börja äta min frukost och tog den aldra första tuggan så bet jaag fe, riktigt fel och riktigt hårt bet jag. så att det gick hål på min stackars tunga och det började blöda.. Det gjorde helt sjukt ont sen kom en bedövande kännsla (det gör fortfarande ont). Och jag var så hungrig men kunde inte äta!

På kvällen träffa jag min lilla vän som berättade att an också varit rejält klantig och gått in i en lycktstolpe på gatan(han befann sig i stan haha pinit värre!) och spräckt ögonbrynet! så vi har nu båda ont av gårdagens klantighet!

Har ni klantat till något än?

Kommentarer
Postat av: L :]

Jo, visst behöver man vara ensam ibland. Jag måste bara lära mig att verkligen uppskatta det;)

2008-07-11 @ 13:49:12
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: manda

ja jag råkade skära mej riktigt djupt i tummen igår då jag skar morötter! var lite klantigt måste ja säga=)

2008-07-11 @ 15:33:16
Postat av: Matilda

Somliga dricker ju te på fyllan...

2008-07-11 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback