Jag Är Lycklig!

Jag ser på sex and city serien, har ett litet marathon för mig själv och märker hur lycklig man blir av att se den serien! Jag blir sådär avundsjuk lycklig på något sätt vill leva som dem! Fast dem är ju inte så perfekta igentligen kanske är det att jag inser att jag har det rätt bra. Men dem har en sådan himla tur helatiden! Nej, skulle inte skada att vara någon av dem! Så dricker jag mitt te som jag fick av amanda och bara har det bra. Mihii jag är så GLAD! Allt Känns bra och det känns som jag ska ut och springa imorgonbitti, så jag ställer nog klockan! Undrar om jag har fått solsting eller nått allt känns bara så konstigt bra!


Kommentarer
Postat av: tess

Ja, då kan jag förstå att det är bra. Min farmors kompis är ju allergisk imot allt rött, så för henne måste ju det vara kanon då! Men smakar det som vanliga smultron då eller har dem en annan smak? :o

Jo, det är jätte trevligt ibland. Och jag gillar skräckfilmer, men då ska man helst inte vara ensam :s xD Men annars är jag en komedi tjej faktiskt :D

Puss&kram

2008-07-05 @ 23:59:43
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback